Home Forums Had ik een bovennatuurlijke ervaring? Engelen gezien in een soort droom

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Auteur
    MariandV
    Moderator

In een moeilijke tijd een aantal jaren geleden heb ik engelen ervaren. Ik was niet in slaap, maar tegelijkertijd voelde het alsof ik droomde. Ik zag en hoorde engelen, heel veel, die uit de hemel naar de aarde kwamen en ook weer omhoog gingen. Een beweging op en neer. Ze zongen (ik kon het niet verstaan) en dat was ongelooflijk mooi. Verder gebeurde er eigenlijk niets. Maar ik werd van wat ik zag en hoorde daar ontzettend blij. Zo’n sterke blije emotie heb ik zelden gevoeld. Het voelde overweldigend. Ik werd rustig, voelde troost en hoop. Ik kreeg ruimte in mijn hoofd. En als ik eraan terugdenk voel ik meteen die ruimte en vreugde. Ik geloof dat er iets is dat me van binnen diep heeft aangeraakt om me bewust te maken van een hemelse werkelijkheid die verder gaat dan dit aardse.

Jacqueline14
    Deelnemer

Ik sliep niet maar was aan het dagdromen, daar kan ik het wel mee vergelijken.
    Ik stond in de woestijn en zag aan de rechterkant een witte stad. Er liep een gouden weg heen. Links van de stad zag ik veel menselijke vormen( ik denk zelf engelen) maar ook deze waren wit met witte kleding aan. Ook zag ik vreemde tekens ( kan Hebreeuws zijn geweest of Koptisch) Ik mocht de stad niet in.

Willem de Vink
    Sleutelbeheerder

Mooi dat je dit deelt!

Jolan
    Deelnemer

Begin 2016 had ik een periode waarin ik meerdere keren dromen/ beelden had over de hemel. Eentje was als volgt…Ik kwam in de Troonzaal waar het heel druk was met mensen, zo leek het, maar het waren geen mensen want ze zeiden: ‘ Er is een mens’ ( dat was ik) Ik was er zeer welkom, ze waren blij me te zien. Toen kreeg ik 7 cadeaus: een wit jurkje, een pen, een potje balsem, een gloeiend kooltje, een bril, een stok en een staf. Ik was er verlegen van en blij mee en dacht dat ze voor mijzelf waren. Toen ik ‘wakker’ was, begreep ik dat ik de voorwerpen kon gebruiken wanneer ik voor mensen zou bidden. En nu, een paar jaar later, gebeurt het nog steeds dat ik soms tijdens een voorbede-moment, ik een van de voorwerpen noem die ik toen ontvangen heb, heel bijzonder.

Erika
    Deelnemer

Ik had eens samen met een vriend tijdens een wandeling een gesprek over; Jezus, vergeving en genade. Tijdens dat gesprek (al wandelende) werden de kleuren van de omgeving intenser (groen van de natuur) de geluiden helderder (fluiten van de vogels) er heerste een diepe vrede ook leek de tijd stil te staan. Achteraf overdacht ik dit en beide ervoeren we dit als een stukje hemel op aarde. Kan dit? Heeft iemand dit ook wel eens ervaren?

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Registreer of login

Om mee te kunnen praten op ons forum moet je een account hebben en ingelogd zijn. Zo is er een veilige omgeving waar je samen door kunt praten over de onderwerpen uit het boek. Maak hiernaast een account aan of login.