Home Forums Deel je ervaring Bijna doodervaring

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
  • Auteur
    Abernie
    Deelnemer

Lieve mensen, het boek vandaag uitgelezen. Wat mij opvalt is dat hetgetuigenis overal zeer bijbels is met bewijsteksten achter elk hoofdstuk. De bijna doodervaringen in deze tijd vinden echter plaats ook zonder bijbelteksten. De hoofdstukken over het lijden en de kruisiging van Jezus Christus en opstanding zijn indrukwekkend, alleen zou je dat ook gewoon kunnen vertellen en niet specifiek iets van iemand die dood was en weer terug moest naar de aarde om haar taak te vervullen.
    Al met al een boekje dat gelovigen allang weten als het goed is en voor ongelovigen denk ik een ongelofelijk verhaal. Als de Geest niet het geloof werkt wordt het niet geloofd in de wereld.
    Dank voor het boekje, ik vind het zeer geloofwaardig omdat God mijn hart sinds mijn kindsheid heeft geopend voor dit heerlijke evangelie van Recht en Genade. Toch overwint eens de genade en maakt een einde aan de nacht! Shalom, vrede over Israël.

Vrouwtje
    Deelnemer

ik vindt het lastig dat veel mensen verloren als ik de verhalen over de duisternis lees gaan, wie we zijn en worden heeft te maken met trauma opvoeding kansen geloofoverdracht enz.
    Makkelijk als jezelf gered bent en er vanuit gaat in de hemel te komen
    Het roept nededogen op en vragen rond de liefde van God

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)

Registreer of login

Om mee te kunnen praten op ons forum moet je een account hebben en ingelogd zijn. Zo is er een veilige omgeving waar je samen door kunt praten over de onderwerpen uit het boek. Maak hiernaast een account aan of login.