Home › Forums › Deel je ervaring › Hemels › Reageer op: Hemels
Ik vond het meeste mooi om te lezen. Ik heb veel bijnadood ervaringen gelezen. Ze zijn ook wel verschillend. Waarschijnlijk kiest God zelf wat Hij iemand wil laten zien om te laten vertellen daarna. Bv hier over het babyparadijs. Aangezien veel babies stierven in die tijd. Het meeste is dus prachtig hoe ook al je zintuigen ook veel scherper zijn als hier op aarde en mooi hoeveel aktiviteit er in de hemel is. Niet die eeuwige ‘rust’ behalve dan geestelijk rust.Heerlijk.
Wel had ik moeite met die helervaring waar iemand voorkomt die eind aan z’n leven maakte en te trots was. Oh die kwam binnen. M’n dochter is nl 2 jaar geleden zo gegaan. Terwijl ik er echt zeker van ben dat zij bij Jezus is. Zij kon met haar autisme en psych.moeiten niet meer het leven volhouden. 6 jaar veel spanning en depressies. Maar elke dag las ze trouw in haar bijbeltje. En heeft ze all teksten onderstreept, in laatste weekend nog, die gaan over de Vreugde bij God. Dat was haar diepe verlangen. Ook zijn wij door meerdere gelovigen, die de heilige Geest hebben bevestigd daarin. Dus ik zou met zoiets voorzichtig zijn te publiceren. Jezus kwam voor de gebroken zielen, de kwijnende vlaspit etc. Oké misschien hebben anderen een ander leven geleid. Maar koppel het niet aan een levenseinde.Ik bedoel misschien hadden ze dat eruit kunnen laten.
Verder mooi dat er zulke boeken zijn. Ik las ook ‘hoe ziet de hemel eruit’ van John Burke. Die volgt ook sterk de bijbel.