Home › Forums › Deel je ervaring › Deel je ervaring › Reageer op: Deel je ervaring
Bij mij is het een beetje lastig. Sinds 5 jaren heb ik moeite geen engelen te zien. Ik wil ze niet zien en ook niet de kleuren om mensen heen, ook niet de slechte engelen en demonen. Ook niet de orbs en toekomsten van mensen en van landen. Of verledens van gebieden of wat dan ook. Ook niet andere wezens die God heeft gemaakt. Ik vind het ook niet fijn de toekomst in te worden gezogen. Mijn hersenen raken helemaal overbelast en daardoor probeer ik me tegen dit alles te beschermen. De ene keer gaat dat beter dan de andere. Ik word er erg moe van. Vooral als er mensen om me heen zijn.
Ik heb dit alles veel liever niet, maar onze en ook mijn God zal hier wel een bedoeling mee hebben.
Wat in het eerste derde deel van het boek staat zou heel goed waar kunnen zijn. Ik heb nooit een paradijs gezien of hel. Hooguit van alles rondom de troon van God, zoals muziek. Meestal zie ik slechte engelen die heersen over grote gebieden en ook machten die datzelfde doen. Hier ben ik meer vertrouwd mee dan met de goede engelen en wat die doen.
Ik ben benieuwd wat er verder in dit mooie boek staat…