Home Forums Deel je ervaring Deel je ervaring Reageer op: Deel je ervaring

henkmeerloo
Deelnemer

Bijzonder als je als Marrieta ca. 1800 jaar terug in de tijd het reddende evangelie mocht aanschouwen vanuit de hemel. En dat terwijl ze Christus niet kende als haar verlosser. Het evangelie wordt door haar duidelijk en Bijbelgetrouw beschreven. Ook heeft ze de zielen van de martelaren gezien uit de grote verdrukking. En die moet nog komen. Blijkbaar speelt tijd geen rol in de hemel. Bijzonder ook dat ze de droom van de vrouw van Pontius Pilatus verhaald. Dat deed bij mij de vraag rijzen: stel dat Pontius Pilatus wel naar z’n vrouw had geluisterd? Waarom kreeg ze deze droom eigenlijk? In dit boek bijzonder veel aandacht voor de zielen van kinderen die zijn ontslapen en hoe zij zich mogen ontwikkelen. Bij het lezen van het boek heb ik me wel regelmatig afgevraagd of ze dit allemaal vanuit de hemel heeft meegemaakt. Voor haar terugkomst naar de aarde krijgt ze van Jezus een olijftak om mee te nemen naar de aarde. Waar zou deze gebleven zijn toen ze terugkeerde naar haar lichaam op aarde? Het boek stemde mij in ieder geval tot nadenken op verschillende manieren. Kortom een bijzonder en ook aangrijpend boek om te lezen en uit te delen.