Home Forums Deel je ervaring Deel je ervaring Reageer op: Deel je ervaring

Vond het een heel bijzonder boek om te lezen. Voor mezelf denk ik wel, dit is en blijft een verhaal van iemand met een (bijna ?)- dood ervaring. Wel heel mooi dat dit boek verschenen is. Niet iedereen wil nadenken over sterven, de hemel en de hel. Dit boek nodigt uit om hierover in gesprek te gaan met mensen in je omgeving.
Nadat ik zelf te horen kreeg dat ik ongeneeslijk ziek ben wilde ik nog meer weten over de hemel en over sterven. Toch blijf ik ook na het lezen van dit boek met vragen zitten ook al worden hierin heel veel Bijbelteksten geciteerd.
Als je gelovig bent gaat je ziel bij het sterven naar de hemel, naar Jezus. En krijg je dan ook al een nieuw lichaam? Of gebeurt dit als Jezus terug komt? Merk dat hier verschillend over wordt gedacht.in dit boek wordt enerzijds gesproken over mensen in witte kleren, over zielen (mensen zonder lichaam)?
Maar ik wordt ook bemoedigd door het lezen van dit boek. Dat het echt Hemels is als je bij Jezus mag wonen en met Hem mag leven. Dat daar meer verlangen naar mag komen. Met ons hoofd in de wolken en nu nog met de voeten in de modder.